my new page..

Sunday, March 13, 2011

kampong!

hi everyone!
ya..
saya brd di kg skrg..
kg gajah..
tp bkn kg saya..yg 'real'..
kg suami saya..
anggaplah mcm kg sy sj..
sbb kalu balik cuti..
nila tmpt persinggahan wajib saya..
terlebih dahulu..
sblm saya dapat blk ke kg 'real' saya..hi
sbb dh termaktub kt peta malaysia..
slps perak..melalui banjaran titiwangsa or lebuh raya timur barat..
jupe kijang(ye ke ni hah?) dulu sblm penyu..
huhu..
saya sbnrnye..dlm keletihan yg keterlaluan..sbb sjk tiba ptg td.. sy trus menerus mengupdate rumah tak berpenghuni ini scr keterlaluan jg..non usual..spai sy rs sy mmg keterlaluan..tp saya hanya nk puaskan hati sendiri..
tp sbb sy terlalu gigih nk try maxis broadband saya yg berusia 2 hari nie..so sy still bertahan di sini..wlaupn nk angkat tgn pn dh xlarat..line kt sini mmg xbrp bgs..dh mcm nyawa2 ikan je..kejap2 disconnect..mmg steamyx more faster..tp sy xbleh angkut ke sini!
oh..saya mmg betul2 penat!
dh nk tdo..
tdooo...
nite!

No comments: