my new page..

Thursday, March 3, 2011

hard work!

ade class lg lps nie..untill 2.50 p.m..huhu..
ni adalah antara punca kemerosotan blog sy sejak akhir2 ini...
saya sibuk..
sgt sibuk..
buat2 sibuk..hi..

nila meja saya yg sgt tak terurus..


saya memulun menanda kertas UK1 untuk 2 kelas sains dan 2 kelas fizik.. but it's done right now!
lega..

last week..everyday..saya bekerja dari 7 a.m untill 5.00 p.m..mengerjakan budak2 bola baling..
training for only 4 days..n saturday..saya berada di padang dari pg hingga petang..untuk perlawanan bola baling..n akhirnye sy mengalami sunburn yg agak truk..huhu..


this week..sy sibuk menguruskan pertandingan bayi fotogenik untuk hari keluarga semaian this saturday..tp 'baby besar' sy tak bleh menyertai pertandingan ini sebab dh terlebih umurnya..

nak masuk kelas dah..



No comments: