my new page..

Monday, January 18, 2010

streamyx..

ari nie ari pertama gn stremyx kt umah..mula2 nye hjt di hati nk beli broadband shj..spy aku boleh angkut ke mana2..tp terpaksa batal kan hajat di hati memandangkan broadband kt kg aku tue tersgt la menyeksa kan hati dan perasaan aku..so abaikan jela..
dan setakat nie...mmg aku sgt puas hati dgn kepantasan dan kelajuan streamyx nie..tp tak tau la pd ms2 akan dtg..salah satu sbb nye lagi aku pkai streamyx nie..adalah krn bil telefon aku pernah mencecah RM200/month..itu bil aku bulan lepas..ms aku kt kg..gara2 aku terlalu selalu membk fb..mklumla aku br je membk fb minggu2 akhir sesi persekolahan yg lalu..wlaupun harga bil tue mgkn biasa pd org lain..tp sgt luar biasa pd aku..(biasanye hanya sekitar RM60-80/month)..aku rs ralat..tp padan la kt mk aku kn..this month bil aku mencecah RM120 (tak serik2 tuh)..tp aku dh settlekn byrn gn cimbcliks aku..itula jasa pertama sreamyx nie kt aku...
hubby aku sk la aku dh ade streamyx nie..katanye aku tak yah ajk dia kuar jln2 lagi..dn aku tak merungut boring2 lg (ade ke cmtu?)...(mcm la aku menghadap benda alah nie 24 jam)..tapi aku katakan kalu diberi pilihan aku ttp pilih hubby aku tue(mksdnye spend time ngan dia la dari fb)(ade ke pilihan cm ni nie?)..sbb bg aku kegembiraan dan kebahagiaan hati kite tak akan dapat ditukar ganti dgn material..wlaupun sbnrnye aku materialistik..tp aku ttp realistik..hehe
ari tue..aku mmg hampir2 nak beli sebuah desktop..utk melengkapkn pakej streamyx aku nie..dh pegi survey kt ipoh..tp tak jadila pulak..dan sekarang..keinginan tue kn dijauhkan dulu memandang kemelesetan yg melanda akaun simpananku..hehe..so jgn la nk berlagak..pakai jela lap top compact..hak milik kerajaan malaysia nie..
so..that's all for today..wlaupun ade part2 kt sek yg aku tak mention kt sini..sbb nye part2 itu nye akan bersambung sepjg minggu nie..lain kali sj aku post kt sini(cm ayat wan je nie)..
time to join my hubby and son..sleeeep..

No comments: