my new page..

Tuesday, November 10, 2009

keputusan...

ter 'pertukaran' itu akhirnye tidak menjadi kenyataan...permohonan anda ke KELANTAN adalah TIDAK DILULUSKAN...itulah yg telah termaktub di dalam sistem eGtukar tue...so stay la aku di sini lagi...merencana satu perubahan..utk memiliki sebuah rumah sendiri...

-tamat-
next topic...buat kueh...kek coklat kukus..
ari ahad lepas..aku dengan semangat yg tinggal sedikit...selepas seharian mengemas kini rumah..berjaya merealisasikan hasrat untuk membuat kek coklat kukus yg resepinye telah diturunkan oleh sifu aku..kakak akula...itu pn setelah semingguan mencari bahan2 nye..dari TF value mart, Giant supermarket then Happy Angel...barula cukup bahan2nye...

ni proses mengukus kek...

jp je dh masak...

letak la hiasan yg digemari...dh siap pn..trus dimakan begitu shj...

itulah..hasil dr sebuah keazaman..lahirlah kek coklat kukus nie...sbnrnye aku excited sbb tak pernah buat kek pn...so rs sgt seronok...itulah terapi minda untuk aku..hehe..sbb nk shopping duit dh tinggal separuh nyawa ikan je...kn sggp bertahan spai dpt gaji lg...

2 comments:

Puan Minmaya said...

cikgu tarok laa resipinya sx..aishh secret recipies kew nie????heheheee...mcm sodap jah..

ci kemma said...

alamak..hebat la semangat kwn aku ni..aku sokong 120% bab nak beli umah tu,aku doakan abe mu setuju wpun %nye rendah aku rasa,then semangat buat kek kukus tu aku tabik dan terbukti mu compitent leh ajor pemprosesan hasil next year..