my new page..

Tuesday, September 2, 2008

My birthday

helooo...dh lame tak berblog...sampai password sendiri pn dh lupa...nasib ade cik wan ni...kalu tak blur lah..
today is my 28th birthday...wish sendiri jela...sebab org rumah aku xde perasaan nk wish kt wife dia yang sgt sabar duk layan ragam dia tuu...hehe..
perasaannya...rasa mcm muda lagi...walaupn dah 28 tahun...tp dah ade anak ni...rs best n seronok sgt...kdg2 rasa xpercaya dh ade anak...lg giler kalu rs tak percaya ade suami...kah22..
harapannya...semoga Tuhan sentiasa lindungi aku dan keluarga...semoga Tuhan akan terus beri aku kekuatan dan ketabahan untuk hadapi hari2 yang mendatang...

3 comments:

ci kemma said...

Hek eleh..hari jadi rupanye isnin tu..aku ambik ksmptn ucap hepi belated beday ye ciketet.jgn la kecik ati ngan abe tu..kan mu dah terlebih paham ngan dia.nanti beday dia mu buat2 lupa ye..sebab aku rasa dia pun lupa beday dia sendiri.aku gak aminkan doa mu tu.moga kita smua tetap iman dan suami2 kita lebih paham kita lebih dr kita paham dia..

ira83 said...

Besday kak tie rupanya..happy besday kak tie.xpe jgn sedih2 suami x ingat.lain kali buat reminder dalam hp dia.hehe..xpun masa besday tu sound2 ckit yg hari 2 besday kak tie..paksa dia wish n mintak hadiah mahal2 denda coz xingat.lain kali mesti dia ingat.

justme said...

hepi belated besday'''''''''''''''''
abg na, kak kina,razzi,sarah n safiah